Heerlijk!!!! - Reisverslag uit Agnes Water, Australië van Inge Havermans - WaarBenJij.nu Heerlijk!!!! - Reisverslag uit Agnes Water, Australië van Inge Havermans - WaarBenJij.nu

Heerlijk!!!!

Door: ingeonderweg

Blijf op de hoogte en volg Inge

07 Juni 2011 | Australië, Agnes Water

Hallo daar!!!

Het is alweer even geleden dat ik iets van me heb laten horen en ik denk dat het goed is omdat mijn vorige reisverslag nou niet echt positief was! Maargoed het was wel de keiharde werkelijkheid helaas. Inmiddels lacht het leventje me hier weer toe!!! Ik heb het hier heel goed naam mn zin. Opweg naar het hostel 1770 backpackers heb ik twee duitse jongens ontmoet en eigenlijk zijn we sindsdien onafscheidelijk geweest! haha nou nee dat is overdreven maar we zijn de afgelopen dagen veel met mekaar opgetrokken en het is echt heel gezellig!! Nee nee geen romances, puur vriendschappelijk. Het is hier niet echt een party-place maar gewoon lekker op het strand liggen, een keertje gesurfd(voor slechts 17 dollar!!), iedere avond gratis BBQ en een drankje en dan naar bed. Heerlijk leventje!! Ik had eigenlijk mn bus gepland voor gisteren maar toen ineens zag ik dat er hier iets heel leuks te beleven valt, namelijk: met een vliegtuigje naar een eilandje en vervolgens daar een nachtje blijven. Er is daar van alles te doen zoals snorkelen en duiken en ik kijk er heel erg naar uit!! Vandaag ga ik een tour maken op een scooter! Het heet een scooteroo tour en het is hier erg populair.. sterker nog je kunt hier niet geweest zijn zonder de scooteroo tour gemaakt te hebben. Dus zodoende! Vanavond vertrekken de jongens naar hun volgende bestemming, ik vertrek donderdag met t vliegtuig en kom dan vrijdag terug en neem dan de bus naar Rockhampton. Ik vermaak me uitstekend hier!! De nachtmerrie van de boerderij is over en het leven is weer als een droom die je eens geleefd moet hebben.

Ben ook blij dat jij het zo leuk hebt Martijn in het verre Thailand, maar gelukkig kom je wel weer terug om mij op te zoeken hier in Aussie :)

Veel liefs!!
xxxx

  • 07 Juni 2011 - 08:12

    Sebastiaan:

    blij dat alles weer goed is. maak maar lekker veel plezier groetjes

  • 07 Juni 2011 - 13:38

    Cor:

    Jij vermaakt je uitstekend, en met je mooie verslagen vermaak je ons ook. Ik kijk al vol verwachting uit naar het volgende. Veel plezier op je eilandje!

  • 07 Juni 2011 - 21:51

    Jacqueline(pars):

    Goed dat je de draad van het genieten weer hebt opgepikt!!!
    Neem het er maar lekker van; je gaat het straks missen, dat mooie leventje Down Under!!
    Nog maar 57 dagen en dan kan je

    gewoon weer aan de studie hier in ons kouwe kikkerlandje..........
    Onze Floor is nu 5 weken thuis, maar wil het liefst morgen aan de dag weer vertrekken,naar..............
    X Sjak

  • 08 Juni 2011 - 06:47

    Marlon:

    Leuk zeg al die verhalen,, Ik ben echt jaloers:P
    Geniet ervan en ook de minder leuke dagen moet je blijven genieten.
    Heel veel plezier!!!
    Groetjes
    kuss
    Jac, Lian, Robert en Marlon

  • 14 Juni 2011 - 10:44

    Ellen:

    Wat leuk om op deze manier op de hoogte te blijven van al je avonturen. Gelukkig gaat het nu allemaal goed en vermaak je je prima. Geniet ervan, met volle teugen! Ik wacht je volgende verslag vol spanning af.
    Groetjes, Ellen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Inge

Mijn naam is Inge Havermans, ik ben 19 jaar en wil al heel lang eens naar Australië! Ik kan niet precies uitleggen waarom maar het is gewoon een gevoel wat ik nu graag achterna wil gaan! Nu het begin van mijn reis steeds dichterbij komt vind ik het wel spannend worden, zo helemaal alleen aan de andere kant van de wereld! De laatste voorbereidingen worden getroffen en dat zijn er toch altijd meer dan je hoopt. Ik ben opgelucht als ik met mijn ingepakte rugzak (waar overigens niet erg veel in past) op schiphol sta. Als het allemaal gaat beginnen, het grote avontuur!!! Voor backpackers begrippen is het misschien kort maar 3 maanden weg van mijn huis, mijn thuis en de stad waar ik altijd gewoond heb is voor mij toch heel wat. Gelukkig heb ik naast een lichte vorm van spanning ook écht zin om mijn reis te gaan maken! Dat gevoel overheerst dus zal het allemaal heus goed komen :)

Actief sinds 28 April 2011
Verslag gelezen: 189
Totaal aantal bezoekers 22009

Voorgaande reizen:

17 Oktober 2016 - 25 Februari 2017

Azië

03 Mei 2011 - 03 Augustus 2011

Backpacken met Activity International

Landen bezocht: