Magnetic Island - Reisverslag uit Townsville, Australië van Inge Havermans - WaarBenJij.nu Magnetic Island - Reisverslag uit Townsville, Australië van Inge Havermans - WaarBenJij.nu

Magnetic Island

Door: ingeonderweg

Blijf op de hoogte en volg Inge

21 Juni 2011 | Australië, Townsville

Heeeeeeeey allen!!

Het is hier zo geweldig!!! De stranden zijn prachtig en vooral de mensen die ik hier ontmoet heb zijn zo super aardig en gezellig. Vandaag hebben we eenauto gehuurd en zijn we van het ene naar het andere strandje gereden.. tenminste ik rij zelf natuurlijk niet omdat ik geen rijbewijs heb :( Maar ondanks dat was het toch zeer geslaagd!! Gister avond hebben we een bingo avondje gehouden, helaas niks gewonnen maar misschien hebben we vanavond met triviant meer geluk! Morgen gaan we waarschijnlijk picknicken en ik maar pancakes :)Ik ben hier Marlou tegengekomen, zij is een vriendin van een hele goede vriendin van mij uit Nederland. Anne, we vermaken ons super goed hier! We gaan nu in hapje eten.

Tot gauw! xxxx

  • 21 Juni 2011 - 09:20

    Jan:

    Eet Smakelijk samen met Marlou ! Je loopt over van enthusiasme lieve Inge....fijn te lezen dat je zo geniet !! Lieve groet, (oom) Jan

  • 21 Juni 2011 - 12:22

    Marleen:

    Inge!! =)
    Superduper, het wordt alleen maar leuker zo te horen :D
    Dat de pancakes heerlijk mogen smaken ;-) =)
    Genietze =) ;-) Xx!!

  • 21 Juni 2011 - 15:35

    Aran:

    heey Ing:)
    leuk om te horen dat je het zo naar je zin hebt:)
    hier ook alles goed ik ben weer ff in nl en ga zaterdag weer weg
    x

  • 22 Juni 2011 - 07:15

    Celia:

    Wat heb jij het heerlijk daar!!! Straks wil je niet meer terug naar nederland komen. Maar nog niet aandenken hoor, lekker verder genieten. Je foto's zijn trouwens ook super leuk. Hier alles oké in de Pars.

    X Celia

  • 22 Juni 2011 - 07:49

    Inge Havermans:

    Ja, ik geniet zeker!! Bedankt voor jullie reacties! En Ceel, nog gefeliciteerd met Vin! :) Liefs!

  • 25 Juni 2011 - 15:11

    Oma Corvers:

    fijn te lezen, dat je er van geniet. Ik mis je wel een beetje! we vieren de verjaardag van Joepie en morgen is Frankie jarig.

    Geniet nog maar heel veel in Australie en ko behouden thuis!

    tot in augustus!

    Oma ( en Frank, Pauline en Joep)

  • 30 Juni 2011 - 04:15

    Gijs Louter:

    Heej Inge,

    Suc6 ermeej ea & geniet vn je laaste maandje

    liefs Gijs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Inge

Mijn naam is Inge Havermans, ik ben 19 jaar en wil al heel lang eens naar Australië! Ik kan niet precies uitleggen waarom maar het is gewoon een gevoel wat ik nu graag achterna wil gaan! Nu het begin van mijn reis steeds dichterbij komt vind ik het wel spannend worden, zo helemaal alleen aan de andere kant van de wereld! De laatste voorbereidingen worden getroffen en dat zijn er toch altijd meer dan je hoopt. Ik ben opgelucht als ik met mijn ingepakte rugzak (waar overigens niet erg veel in past) op schiphol sta. Als het allemaal gaat beginnen, het grote avontuur!!! Voor backpackers begrippen is het misschien kort maar 3 maanden weg van mijn huis, mijn thuis en de stad waar ik altijd gewoond heb is voor mij toch heel wat. Gelukkig heb ik naast een lichte vorm van spanning ook écht zin om mijn reis te gaan maken! Dat gevoel overheerst dus zal het allemaal heus goed komen :)

Actief sinds 28 April 2011
Verslag gelezen: 256
Totaal aantal bezoekers 22007

Voorgaande reizen:

17 Oktober 2016 - 25 Februari 2017

Azië

03 Mei 2011 - 03 Augustus 2011

Backpacken met Activity International

Landen bezocht: