Bijna thuis - Reisverslag uit Darwin, Australië van Inge Havermans - WaarBenJij.nu Bijna thuis - Reisverslag uit Darwin, Australië van Inge Havermans - WaarBenJij.nu

Bijna thuis

Door: ingeonderweg

Blijf op de hoogte en volg Inge

01 Augustus 2011 | Australië, Darwin

Hallo daar!!

Over twee dagen rond deze tijd zit ik in de shuttle bus opweg naar het vliegveld. Waarschijnlijk zal ik dan wel een traantje wegpinken want het valt me best zwaar om deze geweldige plek achter te laten. Om het hoofdstuk Australie voorlopig af te sluiten en aan mijn terugreis te gaan beginnen. Ik heb hier zo'n te gekke tijd gehad en daarom ga ik met een heel voldaan gevoel vertrekken. Ik heb de stap gezet om hierheen te komen en wat was het geweldig. Waarschijnlijk de beste tijd van m'n leven en dat had ik van tevoren nooit verwacht. Het was 1 groot avontuur en wat een gezelligheid. Deze reis zou ik echt aan iedereen aanbevelen want ik kan er nog zoveel over schrijven maar het echte backpackersleven hier in Australie moet je gewoon ervaren. Vandaag ben ik weer eens ouderwets gaan tennissen met mn hostelgenootje Leo!! Was super en we hebben helemaal niks hoeven betalen van de eigenaar die dronken was. Haha, het was echt hilarisch allemaal(verhaal wordt vervolgd). Vanavond BBQen en daarna nog even de stad onveilig maken. Morgen nog even een beetje bijkleuren, ik wil natuurlijk wel poepie-bruin naar huis komen! Nou daag allemaal en tot gauw in Nederland!!!! Veel liefs! xxx

  • 01 Augustus 2011 - 07:19

    Kit/mam:

    zo krijg ik al een brok in m'n keel bij de gedachte dat je op Schiphol met je stralende lach & backpack
    door de deur komt....
    xx kan niet wachten, veel liefs!

  • 01 Augustus 2011 - 07:57

    Anne:

    Jeeeeeej Inge weer thuis! Ik hoop dat je beste aussievriendjes je de laatste paar dagen nog gezelschap kunnen houden. Vast niet de laatste keer dat je voet aan wal hebt gezet daarzo ;) Tot snel! xxx

  • 01 Augustus 2011 - 08:26

    Jan Uit Nistelrode:

    Lieve Inge, geniet nog van je laatste dagen "down under" !! Ik wens je een hele goede thuisreis...wat zullen Kitteprit en Cor weer blij zijn je te zien.....Lieve groet, oom Jan

  • 01 Augustus 2011 - 08:34

    Han En Corrie Berkem:

    Lieve Inge,
    Een hele goede reis en deze geweldige tijd neemt niemand je ooit nog af!!!
    We hopen dat in dit "kalme"Nederland nog kan wennen en je veel vrienden hebt overgehouden aan dit avontuur.
    We zien uit naar je verhalen!
    Inge, tot ziens!!!!!!!

  • 02 Augustus 2011 - 13:37

    Neef Robert:

    Hoi Inge,

    Pak al die mooie herinneringen goed in en laat ze nooit meer los :-)!
    Goede terugreis!

    Groetjes,
    Robert

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Inge

Mijn naam is Inge Havermans, ik ben 19 jaar en wil al heel lang eens naar Australië! Ik kan niet precies uitleggen waarom maar het is gewoon een gevoel wat ik nu graag achterna wil gaan! Nu het begin van mijn reis steeds dichterbij komt vind ik het wel spannend worden, zo helemaal alleen aan de andere kant van de wereld! De laatste voorbereidingen worden getroffen en dat zijn er toch altijd meer dan je hoopt. Ik ben opgelucht als ik met mijn ingepakte rugzak (waar overigens niet erg veel in past) op schiphol sta. Als het allemaal gaat beginnen, het grote avontuur!!! Voor backpackers begrippen is het misschien kort maar 3 maanden weg van mijn huis, mijn thuis en de stad waar ik altijd gewoond heb is voor mij toch heel wat. Gelukkig heb ik naast een lichte vorm van spanning ook écht zin om mijn reis te gaan maken! Dat gevoel overheerst dus zal het allemaal heus goed komen :)

Actief sinds 28 April 2011
Verslag gelezen: 909
Totaal aantal bezoekers 22004

Voorgaande reizen:

17 Oktober 2016 - 25 Februari 2017

Azië

03 Mei 2011 - 03 Augustus 2011

Backpacken met Activity International

Landen bezocht: