De laatste maand - Reisverslag uit Cairns, Australië van Inge Havermans - WaarBenJij.nu De laatste maand - Reisverslag uit Cairns, Australië van Inge Havermans - WaarBenJij.nu

De laatste maand

Door: ingeonderweg

Blijf op de hoogte en volg Inge

06 Juli 2011 | Australië, Cairns

Hallo!
Tijd voor een volgend reisverslag dacht ik zo want wat is het al lang geleden en wat ben ik druk geweest met niks doen eigenlijk.. Dat klinkt misschien niet erg avontuurlijk maar wat heb ik weer genoten van de afgelopen anderhalve week hier in Cairns. Ik begon in een echt feest-hostel waar ik het best naar mn zin had maar toch mijn draai niet helemaal gevonden kon krijgen. Ook was van slapen vrijwel geen sprake aangezien het hostel zich boven een club bevond... dat breekt op den duur wel op! Dus na 3 nachtjes besloot ik naar een hostel genaamd Woodduck te vertrekken en wat heb ik daar goed aan gedaan. Het weer werd slechter dus echt veel was er niet te doen maar met alle mensen van het hostel was het zo gezellig!! Het is een klein hostel en er zijn een hoop gasten voor een langere tijd dus op een gegeven moment ken je bijna iedereen en heb je echt een beetje een familie gevoel. Een balletje trappen op het grasveld, hangen in de hangmat, een praatje hier een praatje daar, in de avond met z'n alle een gratis maaltijd nuttigen en daarna meestal een feestje. Tenminste, wel de afgelopen 6 dagen! Dus echt prima vermaak!! Het verveelt nog altijd niet dus ik blijf hier nog wel even plakken. Half juli is het tijd om naar Darwin te vliegen en daar Martijn te gaan ontmoeten en daarna... jaa... dan is het toch echt tijd om terug te keren naar Nederland. Wat een vreemd idee!! Gemengde gevoelens uiteraard maar wat zou ik het backpackers leventje hier missen!!! Dus nu nog even een maandje volop genieten :) Tot gauw! xxx

  • 06 Juli 2011 - 07:27

    Cor:

    Ik begrijp dat je al een beetje behoefte begint te voelen aan een familieleven. Dat zullen we je graag weer bieden, over een maandje. In de tussentijd: geniet maar lekker van het hangen in je hangmat en het trappen tegen het balletje op het grasveld. En och, zo'n feestje tussendoor is natuurlijk ook nooit weg. Groetjes en kusjes

  • 06 Juli 2011 - 16:53

    Sjak (pars):

    Ja Inge, het zit er bijna op; dat heerlijk bruine leven......
    Maar in Den Haag is het nu lekker zomers en pa en moe kijken naar je uit, dus zul je hier ook
    je draai wel vinden!!
    En tegen de tijd dat je weer reiskriebels krijgt, is een ticket zo gekocht.....
    tot in augustus
    X

  • 07 Juli 2011 - 15:04

    Ellen:

    Hoi Inge,
    Het klinkt allemaal als een groot feest. Denk nog niet over naar huis, gaan, je hebt nog zo lang vakantie, nog bijna vier weken! Daarin kun je nog zoveel leuke dingen doen...
    Groetjes,
    Ellen

  • 12 Juli 2011 - 10:08

    Laura:

    Geniet nog van je laatste maand Ing! Je verhalen klinken echt super!

  • 17 Juli 2011 - 21:41

    Corrie Berkema:

    Hallo Inge,
    Wij zijn net thuis van een wel veel minder avontuurlijke vakantie!
    Fijn dat je het zo naar je zin hebt. Maar wij vinden het weer fijn je te zien en je verhalen te horen. Onze Kuumpie kan je tot nu toe nog steeds begroeten!

    Hartelijke groeten van Han en corrie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Inge

Mijn naam is Inge Havermans, ik ben 19 jaar en wil al heel lang eens naar Australië! Ik kan niet precies uitleggen waarom maar het is gewoon een gevoel wat ik nu graag achterna wil gaan! Nu het begin van mijn reis steeds dichterbij komt vind ik het wel spannend worden, zo helemaal alleen aan de andere kant van de wereld! De laatste voorbereidingen worden getroffen en dat zijn er toch altijd meer dan je hoopt. Ik ben opgelucht als ik met mijn ingepakte rugzak (waar overigens niet erg veel in past) op schiphol sta. Als het allemaal gaat beginnen, het grote avontuur!!! Voor backpackers begrippen is het misschien kort maar 3 maanden weg van mijn huis, mijn thuis en de stad waar ik altijd gewoond heb is voor mij toch heel wat. Gelukkig heb ik naast een lichte vorm van spanning ook écht zin om mijn reis te gaan maken! Dat gevoel overheerst dus zal het allemaal heus goed komen :)

Actief sinds 28 April 2011
Verslag gelezen: 201
Totaal aantal bezoekers 22005

Voorgaande reizen:

17 Oktober 2016 - 25 Februari 2017

Azië

03 Mei 2011 - 03 Augustus 2011

Backpacken met Activity International

Landen bezocht: