Byron bay! - Reisverslag uit Byron Bay, Australië van Inge Havermans - WaarBenJij.nu Byron bay! - Reisverslag uit Byron Bay, Australië van Inge Havermans - WaarBenJij.nu

Byron bay!

Door: ingeonderweg

Blijf op de hoogte en volg Inge

17 Mei 2011 | Australië, Byron Bay

Hee Halloooo!!

Inmiddels ben ik in Byron bay, zo'n 3 uur rijden vanuit spot-x. De laatste dagen nog veel opgetrokken met mensen van het surfkamp. Tijdens het uitgaan kwamen we elkaar allemaal weer tegen en het voelt dan al zo snel vertrouwd! Ook met m'n kamergenoten heb ik af en toe een gezellig contact en ook hen ben ik al een aantal keer tegengekomen in het uitgaansleven. Byron bay is een knus plaatsje en ons hostel ligt heel handig overal bij in de buurt. Vandaag heb ik samen met Martijn een auto gehuurd, hij heeft een rijbewijs dus die mogelijkheid hadden we! Het was wel even wennen voor hem, links rijden en in een vreemde auto. Toch hebben we het er redelijk goed van af gebracht, al ben ik er wel achtergekomen dat kaart lezen niet mijn specialiteit is(voorgevoel werd bevestigd). Gister ben ik gaan kayakken! Heel bijzonder, dolfijnen van dichtbij gezien en uiteindelijk allemaal omgeslagen. Was te verwachten op de golven van de zee!! Morgen ga ik waarschijnlijk een vuurtoren bezichtigen en overmorgen vertrek ik naar surfers paradise of brisbane.. lastige keuze!! Nu moet ik snel afronden want ik heb nog minder dan 5 minuten sessie-tijd over!

Liefs! xxx

  • 17 Mei 2011 - 11:20

    MArgriet:

    Byron Bay wow dat is de beste spot!

  • 17 Mei 2011 - 20:17

    Marleen:

    Ing! Wouw dat klinkt allemaal super gaaf! Je vermaakt je super daar aan je verhalen te horen!! Heel leuk! Genieten :D :D Tot horens Ing! Xx!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Inge

Mijn naam is Inge Havermans, ik ben 19 jaar en wil al heel lang eens naar Australië! Ik kan niet precies uitleggen waarom maar het is gewoon een gevoel wat ik nu graag achterna wil gaan! Nu het begin van mijn reis steeds dichterbij komt vind ik het wel spannend worden, zo helemaal alleen aan de andere kant van de wereld! De laatste voorbereidingen worden getroffen en dat zijn er toch altijd meer dan je hoopt. Ik ben opgelucht als ik met mijn ingepakte rugzak (waar overigens niet erg veel in past) op schiphol sta. Als het allemaal gaat beginnen, het grote avontuur!!! Voor backpackers begrippen is het misschien kort maar 3 maanden weg van mijn huis, mijn thuis en de stad waar ik altijd gewoond heb is voor mij toch heel wat. Gelukkig heb ik naast een lichte vorm van spanning ook écht zin om mijn reis te gaan maken! Dat gevoel overheerst dus zal het allemaal heus goed komen :)

Actief sinds 28 April 2011
Verslag gelezen: 202
Totaal aantal bezoekers 22011

Voorgaande reizen:

17 Oktober 2016 - 25 Februari 2017

Azië

03 Mei 2011 - 03 Augustus 2011

Backpacken met Activity International

Landen bezocht: