Aankomst in Sydney!! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Inge Havermans - WaarBenJij.nu Aankomst in Sydney!! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Inge Havermans - WaarBenJij.nu

Aankomst in Sydney!!

Door: ingeonderweg

Blijf op de hoogte en volg Inge

08 Mei 2011 | Australië, Sydney

Hallo allemaal!!!

Er is al zoveel gebeurd dat ik gewoon niet meer weet hoe ik dit reisverslag moet beginnen. In ieder geval.. het is hier onwijs leuk! Lekker vakantie vieren, beetje door de stad struinen met mensen die ik pas net ken maar waarmee het toch al erg gezellig is. Natuurlijk ook omdat ik met een aantal de ongelofeljke reis naar Sydney heb doorstaan, alleen dat al schept een band! The opera house en de harbour bridge heb ik inmiddels al bij dag en avond gezien, erg de moeite waard!

Naast het wandelen door de stad was het gister ook erg leuk om eens een strand te bezoeken. Emmy, Martijn en ik zijn met z'n 3en afgereisd naar Bondi Beach! Het was nog een beetje fris maar toch hebben we even op het strand gelegen, al kijkende naar surfdudes! Om te zwemmen was de stroming helaas te sterk dus dat staat nog op m'n to do list! In Sydney zal dit niet meer lukken want morgen vertrek ik al naar Byron Bay voor een surfcursus! Martijn gaat ook met me mee dus ik hoef gelukkig niet helemaal alleen. Ik heb er echt zin in! Martijn en ik denken dat we absoluut surf-talent zullen hebben dus dat beloven mooie plaatjes te worden.

Verder was vandaag nog een geslaagde dag in de Blue mountains. Veel mooie dingen gezien waarvan ik straks al eens wat foto's zal uploaden :)

Snel snel want mijn kostbare minuten op het internet tikken weg!

Byee byeee!!!

  • 08 Mei 2011 - 12:53

    Cor:

    Wat fijn dat je tussen alle bedrijven door - bellen, skypen, was doen, inpakken - nog tijd hebt gevonden voor je verslag. We zien uit naar het vervolg, en wensen je in de tussentijd veel plezier! xx

  • 08 Mei 2011 - 13:05

    Annie:

    He iiiing! Dat klinkt heel leuk allemaal :) Superfijn dat het allemaal zo goed gaat. Veel plezier tussen de surfdudes! xxx

  • 08 Mei 2011 - 13:57

    Luciëne:

    Hey Inge! Bondi Beach al gezien, super mooi natuurlijk! Ben nu al benieuwd naar je verslag over de surfcursus. Geniet er lekker van! xoxo Luus

  • 09 Mei 2011 - 18:23

    Aran:

    Hey Ing!
    Klinkt allemaal super leuk!:)
    heel veel plezier met het surfen...
    x

  • 09 Mei 2011 - 22:05

    Marleen:

    Wouw Ing, dat klinkt hartstikke gaaf! Genieten! :D :D Xxx!

  • 27 Mei 2011 - 21:15

    Jac En Lian:

    Inge, we vinden het wel knap wat je doet lijkt me wel een hele ervaring om zo rond te dwalen. Zorg dat je goed op je zelf past maar ik van je vader begrepen dat je dit er wel goed vanaf brengt. Geniet en hopelijk krijg je wat beter weer.

    Groetje Jac, Lian, Robert, Sandra en Marlon.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Inge

Mijn naam is Inge Havermans, ik ben 19 jaar en wil al heel lang eens naar Australië! Ik kan niet precies uitleggen waarom maar het is gewoon een gevoel wat ik nu graag achterna wil gaan! Nu het begin van mijn reis steeds dichterbij komt vind ik het wel spannend worden, zo helemaal alleen aan de andere kant van de wereld! De laatste voorbereidingen worden getroffen en dat zijn er toch altijd meer dan je hoopt. Ik ben opgelucht als ik met mijn ingepakte rugzak (waar overigens niet erg veel in past) op schiphol sta. Als het allemaal gaat beginnen, het grote avontuur!!! Voor backpackers begrippen is het misschien kort maar 3 maanden weg van mijn huis, mijn thuis en de stad waar ik altijd gewoond heb is voor mij toch heel wat. Gelukkig heb ik naast een lichte vorm van spanning ook écht zin om mijn reis te gaan maken! Dat gevoel overheerst dus zal het allemaal heus goed komen :)

Actief sinds 28 April 2011
Verslag gelezen: 202
Totaal aantal bezoekers 22010

Voorgaande reizen:

17 Oktober 2016 - 25 Februari 2017

Azië

03 Mei 2011 - 03 Augustus 2011

Backpacken met Activity International

Landen bezocht: