Test 1,2,3! Nog 2 weken voor vertrek! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Inge Havermans - WaarBenJij.nu Test 1,2,3! Nog 2 weken voor vertrek! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Inge Havermans - WaarBenJij.nu

Test 1,2,3! Nog 2 weken voor vertrek!

Door: Inge Havermans

Blijf op de hoogte en volg Inge

03 Oktober 2016 | Nederland, Nederland

Beste mensen!!
Bij deze schrijf ik een soort proefverslagje... Deze pagina moest weer even afgestoft worden en geüpdatet. Het is alweer 5 jaar geleden dat ik net terug kwam uit Australië, met een backpack vol herinneringen. Toen voornemens om na mijn studie terug te gaan naar Aussie, maar inmiddels zijn de plannen iets gewijzigd. Het leven is tenslotte wat je overkomt, terwijl je plannen maakt. Ik ga nog steeds op reis, maar dan naar Azië! En niet alleen, maar samen met een vriend!! En dat is ook weer een nieuwe ervaring, samen verheugen we ons op het avontuur dat voor ons ligt. Het aftellen kan gaan beginnen, want over 2 weken zitten wij in het vliegtuig!! Via deze site probeer ik af en toe het thuisfront op de hoogte te stellen van alle belevenissen. Mocht ik teveel "spam" versturen, dan kan je, je geloof ik gemakkelijk afmelden voor de mailtjes van waarbenjij.nu.
En dan nog iets: ik heb Skype!! En het lijkt me leuk om tzt met jullie te Skypen. Mijn Skypenaam is: inge.havermans1
Veel liefs,
Inge

  • 03 Oktober 2016 - 21:12

    Marleen :

    Inge,

    Test geslaagd! Leuk dat je voort kan borduren op je toenmalige reissite van Aussie :) Om in vaktermen van borduren te praten, dan lijkt het reizen zo een rode draad in je leven te gaan vormen ;)

    Ik kijk ernaar uit je reisverslag te mogen lezen. Dan ben je toch nog dichtbij en het is altijd fijn om op te hoogte te zijn. Tegelijkertijd krijg je wat meer info over Azië, inmiddels al erg nieuwsgierig.

    Maar eerst nog even genieten van je laatste dagen-weken, in Den Haag! Waaronder zaterdag proosten op je jaartje ouder in de crazy piano's, voetjes van de vloer!!!

    Liefs XXX

  • 03 Oktober 2016 - 23:28

    Han En Corrie Berkema:

    lieve Inge,
    We wensen je een geweldige reis toe en willen je graag volgen. We hopen je voor je vertrek nog te zien.
    Veel liefs van ons.

  • 04 Oktober 2016 - 10:04

    Frank Schaapsmeerders:

    Beste Inge,

    Leuk om te lezen, we gaan het volgen. We wensen je een heel goede reis en komende zondag een fijne verjaardag!

  • 16 Oktober 2016 - 14:09

    Jan Schaapsmeerders:

    Beste Inge,
    Ik wens je een hele goede reis naar de start van jouw mooie avontuur. Houd ons op de hoogte. Lieve groet, Jan.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Inge

Mijn naam is Inge Havermans, ik ben 19 jaar en wil al heel lang eens naar Australië! Ik kan niet precies uitleggen waarom maar het is gewoon een gevoel wat ik nu graag achterna wil gaan! Nu het begin van mijn reis steeds dichterbij komt vind ik het wel spannend worden, zo helemaal alleen aan de andere kant van de wereld! De laatste voorbereidingen worden getroffen en dat zijn er toch altijd meer dan je hoopt. Ik ben opgelucht als ik met mijn ingepakte rugzak (waar overigens niet erg veel in past) op schiphol sta. Als het allemaal gaat beginnen, het grote avontuur!!! Voor backpackers begrippen is het misschien kort maar 3 maanden weg van mijn huis, mijn thuis en de stad waar ik altijd gewoond heb is voor mij toch heel wat. Gelukkig heb ik naast een lichte vorm van spanning ook écht zin om mijn reis te gaan maken! Dat gevoel overheerst dus zal het allemaal heus goed komen :)

Actief sinds 28 April 2011
Verslag gelezen: 354
Totaal aantal bezoekers 21988

Voorgaande reizen:

17 Oktober 2016 - 25 Februari 2017

Azië

03 Mei 2011 - 03 Augustus 2011

Backpacken met Activity International

Landen bezocht: